czwartek, 15 maja 2014

fashion philosophy fashion week poland lodz 10

mama zabrała nas na fashionweek, byłyśmy na jednym pokazie FASHIon Show Odio i JakubPieczarkowsk, potem odwiedziłyśmy ciocie w IKIROWK, szalałyśmy po showroomie i namalowałyśmy swój własny t-shirt. 
z wiktorem :)


 nina oglądająca pokaz

 nina: ale fajne włosy na bluzce!

 
 lena: ale piękna księżniczka!!

tworzymy nasz t-shirt


oto nasze dzieło :)

elle


odpoczynek po szaleńczym bieganiu


najbardziej podobały nam się poduchy!!!było ich duuużo!!



dziewczyny mają na sobie uszyte przez mamę t-shirty i spódniczki, buty H&M

2 komentarze:

  1. Jestem pełna podziwu, sama uszyłaś T-shirty? Przepis proszę!
    mesh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, jestem mistrzynią przeróbek, zrobiłam z dużych, damskich t-shirtów małe, proporcje wzięłam z dziecięcej bluzki, na rękaw mam wykrój i jakoś skleciłam całość :)
      muszę kiedyś zrobić posta "uszyj to sam :)" tylko będzie ciężko bo dużo rzeczy poprawiam i zmieniam w trakcie.

      Usuń