sobota, 13 października 2012

sobota

dzisiaj byłyśmy na wernisażu w meblotece yellow, spodobała nam się pufa na kółkach na której mogłyśmy jeździć. po 10 minutach poczułyśmy jednak głód i wyciągnęłyśmy mamę na frytki. lena- nudno było. nina- byłam głodna.



rzadko ubieramy się tak samo ale dziś mama założyła nam jakieś militarne marynarki i jeansiki. lena-moje mają dziure na kolanach ale ponoć taka moda.
nina- mama coś mówiła, że teraz jest modny taki dziwny kolor, mnie się oczywiście nie podoba bo ja lubię tylko różowy.

marynarki primark, prezent od cioci Ani, getry pepco, jeansy z dziurą h&m


2 komentarze:

  1. Kochane dziewczyny! Tutaj wasz przyjaciel Wicek. Chciałem powiedzieć, że mam bardzo dużo spodni z dziurami na kolanach. Jak tylko moja mama jakąś zauważy, to od razu mnie z nich przebiera i potem naszywa jakąś łatę w tym miejscu albo po prostu spodnie idą w odstawkę. Tak sobie myślę, że może poproście moją mamę czyli waszą ciocię Alę, żeby wam odkładała te dziurawe hity. Na pewno się zgodzi... A rozmiar przecież rozmiar mamy ten sam:) Całuski Nina, całuski Lenka!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciociu Alu, mama właśnie wpadła na genialny pomysł i naszyje nam na te spodnie złote łaty ze skóry, pochwalimy się na blogu efektem :) a czy wicuś ma jakieś rurki?

    OdpowiedzUsuń